Nya kursdatum klara!

Det här med att gå kurs. Det är faktiskt bland det roligaste jag vet. Det menar jag på riktigt, det säger jag inte för att
vilja locka er läsare till att gå någon av de kurser jag anordnar. Nej det säger jag för att jag verkligen menar det.

Att tillsammans med likasinnade träffas några timmar, dag eller helg runt det gemensamma intresse man delar.
I många fall träffar man människor man aldrig skulle stött på annars. I olika åldrar och med olika bakgrund.
Det är sååå roligt och inspirerande! Jag tröttnar aldrig på det.

Jag tycker inte bara om att gå kurs själv. Det är lika kul att anordna dem och nu när dagarna bli längre längtar
jag efter att sätta igång med Färgtrappans kurser igen.
I år blir det både prova-på kurs i äggoljetempera samt helgkurs där det finns mer tid för både måleri och teori.
På fargtrappan.se kan du läsa mer om kursinnehåll och datum. Du hittar dem här:
Prova-på-äggoljetempera och Helgkurs

egg  egg_oil_Foto-Charlotte-Gad  blandningar_Foto-Charlotte-Gad  lattsomenplatt

Jag hoppas du hittar något som passar.
Välkommen till en färgrik vår och sommar!

Kommentera

